Szabadnap!

Szabadnap!

V, mint vérbosszú a Bem moziban november 5-én

Végre valakinek eszébejutott jókor vetíteni egy filmet

2017. november 04. - szabadnap

"Remember, remember, te fifth of November." - V, mint vérbosszú

img_6588.JPGAzt sem értettem sosem, hogy a karácsonyi vetítéseken kívül miért jutott eszébe bármelyik tévének októberben leadni a Reszkessetek betörőket. Ugyanígy nem értettem sosem, hogy a V, mint vérbosszú című filmet miért nem jut eszébe sosem november 4-5-én leadni a tévéknek. Persze lehetne rá ok, hogy a jogok lejártak, nem veszik meg csak emiatt. De időnként mégis előfordult, hogy levetítették más időpontokban. Szóval a jogok nem magyarázzák. Egyszerűen csak minek figyeljenek erre oda?

Most viszont végre valakinek eszébe jutott a film egyik idézete és a nagyon is valós angol nemzeti ünnepre, a Gunpowder plot elbukásának évfordulójára, november 5-ére hirdették meg a Bem mozi vetítését. A filmet angol nyelven, magyar felirattal vetítik, de legalább mozivásznon élvezheted.

Én minden november 5-én meg szoktam nézni a filmet, csak mert szeretem. Ráadásul illik és még időben is összefér az Anonymous szervezet szintén ilyenkor tartott éves felvonulásaival is, amiknek szintén van egy különleges hangulata a maszkok miatt. Hogy akár a film, akár annek készítőinek, akár az Anonymous szervezet ideológiájáról mit gondolunk, az már más kérdés. Minden esetre felvetnek érdekes és átgondolásra érdemes gondolatokat.

Filmvetítés a Bem moziban

Bővebben a filmről

Million Masks March Budapeseten 

 

 

Tetszett? Kövess minket!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadnap.blog.hu/api/trackback/id/tr1513173564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása